ΕΤΙΚΕΤΕΣ
- Αγαπημένα (2)
- ΑΡΧΑΙΑ ΠΡΩΤΟΤΥΠΟ Α' ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ (6)
- ΑΡΧΑΙΑ ΠΡΩΤΟΤΥΠΟ Β' ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ (4)
- ΓΛΩΣΣΑ (4)
- ΓΛΩΣΣΑ Β' ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ (2)
- ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ (9)
- ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ (1)
- ΕΛΕΝΗ (6)
- ΙΣΤΟΡΙΑ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ (31)
- ΚΕΙΜΕΝΑ Α' ΓΥΜΝ. (7)
- ΚΕΙΜΕΝΑ Β' ΓΥΜΝ. (6)
- ΚΟΜΙΚ (2)
- ΟΔΥΣΣΕΙΑ (19)
- ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΟ (4)
- ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΟ ΑΡΧΑΙΑΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ (2)
- ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΟ ΝΕΑΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ (1)
Κυριακή 29 Ιανουαρίου 2012
ΣΤΑΥΡΟΛΕΞΟ ΣΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ
ΟΡΙΖΟΝΤΙΑ
2.θρησκευτικό άσμα που τραγουδούσε ο ιερός θίασος των πιστών του Διονύσου με συνοδεία αυλού, χορεύοντας γύρω από το βωμό του θεού.
3.Χώρος δράσης των υποκριτών.
6.Αυτός έκανε τη μετάβαση από το διθύραμβο στην τραγωδία.
12.Πρώτος αυτός συνέθεσε διθύραμβο με λυρική μορφή και αφηγηματικό περιεχόμενο.
13.Πλούσιοι πολίτες που αναλάμβαναν τα έξοδα της παράστασης.
14.Οι ιδέες των προσώπων και η επιχειρηματολογία τους με διαχρονικό συνήθως χαρακτήρα.
15.Διάδρομοι στα αριστερά και δεξιά της σκηνής.
ΚΑΘΕΤΑ
1.Άσμα του χορού κατά την πρώτη είσοδό του στην ορχήστρα.
4.Ο βωμός στο κέντρο της ορχήστρας.
5.Μετάβαση του ήρωα από την άγνοια στη γνώση, η οποία αφορά την αποκάλυψη της συγγενικής σχέσης μεταξύ δύο προσώπων και γίνεται με τεκμήρια.
7.Τα καθίσματα των θεατών
8.Η διαδικασία πριν από τη διδασκαλία της τραγωδίας, κατά την οποία ο ποιητής παρουσίαζε τους χορευτές και τους υποκριτές στους θεατές χωρίς προσωπεία.
9.Η λευκή σκόνη που χρησιμοποιούσαν για τον εξωραϊσμό του προσώπου.
10.Ξύλινοι στύλοι για την εναλλαγή του σκηνικού.
11.Θρηνητικό άσμα που έψαλαν ο χορός και ένας ή δύο υποκριτές εναλλάξ.